Štěpánka12. 5. 2019

Dobrý den, už před více jak 2 měsici jsem vysadila HA Leverette ,kterou jsem brala asi 4 roky a předtim 2 roky Katya. Je mi 21 let a před braním HA jsem měla menstruaci dlouhou , bolestivou , HA to moc nezměnila ale líbila se mi jeji pravidelnost. Časté migreny , váha a špatné jaterní testy mě donutily HA vysadit ale jsem navázala na IUD Jaydess. Po zavedení asi týden velké bolesti ,menstruace trvala asi 10 dní , a pak jssm si myslela že už budu mít pauzu ale asi za 5 dni se mi objevila zase, zase velké bolesti i silné krvácení. Menstruace skončila a pak bez obtíží. Pohlavní styk bez problemu. Další měsic před menstruaci , už týden předem velké bolesti , ms jsem dostala o 3 dny dřive ale trvala jen dva dny a pak jsem ji zase dostala za 4 dny a trvala 10 dní , velké bolesti ,které mě omezovali. Za týden jdu na kontrolní UZ ke gynekologovi. Chci se zeptat, zda se cyklus časem upraví nebo ne . Děkuji

Dobrý den, po zavedení nitroděložní tělíska opravdu může být nepravidelné krvácení nebo špinění, které může trvat až půl roku. Je na Vašem gynekologovi, aby zhodnotil závažnost krvácení v souladu s nálezem na UZ a vybral pro Vás nejlepší řešení situace. S pozdravem MUDr. T. Hubová

MUDr. Tereza Hubová
35