Věra Kestlová22. 9. 2016

Dobrý den, ráda bych se zeptala na následující věc. Dne 12.9.2016 jsem měla být u vás hospitalizována a 13.9. operována (žlučník). Bohužel jsem den před nástupem onemocněla a nástup do nemocnice jsem musela zrušit (stačilo telefonicky) s tím, že mi bylo řečeno, že až se uzdravím, mám si zavolat na chirurgickou ambulanci o nový termín operace. Inu zavolala jsem a bylo mi řečeno, že se musím na nový termín objednat pouze osobně a se všemi papíry a návštěvu k objednání si také objednat (na recepci). Můj dotaz zní: můžete mi říci, proč se musím znovu dostavit osobně na ambulanci, když už jsem tam byla, jiné dokumenty než ty, které jsem přinesla poprvé, nemám a znamená to tedy, že pokud bych dostala nový termín a zase onemocněla, což se může v tomto období klidně stát, tak k vám budu stále osobně dojíždět domlouvat si nový termín?Jsem z Vysokého Újezdu okr.Beroun a je to pro mne celodenní výlet, neboť jsem sama a nejsem mobilní, takže k vám - autobus,autobus,vlak,autobus - zpět to samé a docela jsem z té poslední návštěvy byla vyčerpaná. Jen se tedy ptám: Proč se nelze po první osobní návštěvě přeobjednat pouze telefonicky? Jistě je to nutné z nějakého vážného důvodu, jen bych ho ráda znala. Děkuji za odpověď a vysvětlení. S pozdravem Věra Kestlová Vysoký Újezd 30 26716

Dobrý den paní Věro, objednávání termínu k operačnímu výkonu se řeší vždy osobně. Změna termínu někdy stačí po telefonické domluvě, avšak vždy záleží na rozhodnutí daného lékaře, který se nachází na ambulanci. Prosím zkuste do ambulance zavolat znovu, a jinak bude nutná nová osobní konzultace. Nemusíte až do Hořovic, můžete navštívit naši chirurgickou ambulanci v nemocnici v Berouně. Hezký den MUDr. V. Dotlačil