jana14. 10. 2019

dobry den.. prosim vas jsem 4 mesic po porodu..přirozeně. kdyz přišlo krvaceni po šestinedělí jsem myslela ze je to jiz menstruace tak jsem začala brat antikoncepci.. dle dr. to menses nebyla. sliznuce nebyla dorostla. antikoncepci jsem prestala brat... cca za mesic se dostavila... zacala jsem opet brat antikoncepci... dobrala jsem prvni plato.. mezitim jsem pohlavni styk neměla az 2x v 7 denni pauze. ale o te 7 denni pauze se menstruace nedostavila. myslím ze 2 dny bylo malinke spineni.. takovy hnedy vytok.. ale opravdu malinko. zacala jsem tedy brat drube plato po te 7 denni pauze. je mozne ze bych byla těhotná? nebo jeste to jsou stale hormony? děkuji moc za odpověď a přeji hezký den

Dobrý den, užívání antikoncepce po porodu musí být indikováno lékařem, se kterým se domluvíte na konkrétní formě antikoncepce a jasných pravidlech užívání, pokud jste začala užívat správně jak jste měla, neděláte chyby v užívání a dodržujete 7denní pauzy, pak je pravděpodobnost těhotenství malá, nepravidelné krvácení a špinění může trvat delší dobu. Při nejistotě o těhotenství si udělejte vždy těhotenský test, jinak se poraďte se svým lékařem. S pozdravem MUDr. T. Hubová

MUDr. Tereza Hubová
35