Tereza16. 1. 2021

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Jsem téměř 6 měsíců po druhém porodu, užívám antikoncepci Torri jako při prvním. U prvního syna me trápila nepravidelná menstruace. Vždy týden menstruace, špinění, týden nic a takto dokola. Ted po druhém porodu je to vlastně totéž. Akorát je to pul dne nic, pak špinění, někdy slabší, někdy silnější. Doktorka mi tenkrát řekla, že to je při kojení normální. Ale téměř půl roku stále krvácet? Mam pocit, ze není den, kdy by byl klid. Jak takovou situaci řešit? Může to být antikoncepci?

Dobrý den, při kojení lze užívat jen čistě gestagenní antikoncepci, u které se ale nepravidelné krvácení a špinění objevuje často. Je nutné dbát na přesnost v užívání, ale pokud i to dodržujete striktně, pak zvažte buď hormonální tělísko nebo počkejte po skončení kojení a nechte si nasadit klasickou kombinovanou antikoncepci. S pozdravem MUDr. T. Ježková

MUDr. Tereza Ježková
35