„V průměru je měsíčně vyřízeno cca 12 000 hovorů,“ popisuje provozně-technický náměstek Nemocnice Hořovice Tomáš Petsinis. „Nový systém umožňuje odbavit až 96 % hovorů do 15 vteřin. V Nemocnici Hořovice se snažíme stále zlepšovat jak zdravotní tak provozní služby,“ dodává.
„Současné nastavení call centra a přepojování hovorů je maximálně optimalizováno dle doporučení telefonních specialistů. Dále budou probíhat optimalizace na základě analýzy uskutečněných hovorů,“ popisuje systém Jan Dobrý, vedoucí IT oddělení.
„Celkem máme jedenáct pracovnic recepce. Pro call centrum jsou k dispozici 3-4 recepční, ostatní odbavují pacienty, kteří přijdou osobně nebo odcházejí po vyšetření z pohotovosti. V rámci call linky voláme i zpět na nepřijaté hovory. Pro vyřízení požadavků pacientů, ať už se jedná o objednání či žádost o informaci, se snažíme udělat maximum,“ říká Jana Bielková, vedoucí recepce.